Wat te doen bij de error: "No Authorization found for you relating to this service"
Als je deze foutmelding krijgt, ben je mogelijk niet gemachtigd voor Mijn Data, Mijn Business. Dit los je op door contact op te nemen met de eHerkennings beheerder binnen je eigen organisatie. Vraag hem of haar om jou te machtigen voor de applicatie Mijn Data, Mijn Business. Ben je zelf de beheerder? Dan heb je niet automatisch toegang, maar moet je jezelf ook machtigen voor het gebruik van Mijn Data, Mijn Business.
Wanneer de beheerder je de machtiging heeft gegeven log je opnieuw in. . Houd er rekening mee dat de autorisatie van de machtiging even kan duren.
Zie voor meer informatie over machtigingen klik hier.
Hoe kan ik een eHerkenningsmiddel upgraden?
Dat verschilt per leverancier. Om gebruik te kunnen maken van Mijn Data, Mijn business heb je minimaal eHerkenning niveau 2+ nodig.
Voor het upgraden van je eHerkenningsmiddel neem je direct contact op met je leverancier.
Het lukt me niet om in te loggen
Lukt het je niet om in te loggen, neem dan contact op met je eHerkenningsleverancier.