Bij het aanmaken van een portefeuille en het opvoeren van een zakelijke huurder wordt op basis van het ingevoerde KvK nummer een verbinding gemaakt met de registers van de Kamer van Koophandel.
Indien het door u opgevoerde KvK nummer geen resultaten geeft kan dit worden veroorzaakt door:
- Een fout in de verbinding met de KvK. Dit is een technische oorzaak. Probeer het na enkele minuten nogmaals. Blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met de helpdesk.
- Een verouderd KvK nummer. Controleer of het betreffende KvK nummer nog geregistreerd staat bij de Kamer van Koophandel en voer uw gegevens nogmaals in.
- Het KvK nummer is door u gekopieerd vanuit een andere pagina en geplakt in het formulier. Mogelijk is er een spatie meegenomen bij het kopiëren van het KvK nummer. Probeert u de invoer te verwijderen en het KvK nummer vervolgens zelf handmatig in te typen.
Indien het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op met de helpdesk.