Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van Mijn Data, Mijn Business Helpcenter
  • Stel een vraag
  • Aanmelden
  • Aanmelden
  • Stel een vraag
  1. Mijn Data, Mijn Business
  2. SBR Jaarrekening
  3. Aanleveren

Aanleveren

  • Waar kan ik het aanleverkenmerk vinden voor het aanleveren van een jaarrekening
  • Kan ik geen Excel bestand of PDF jaarrekening aanleveren?
  • Mijn accountants- of administratiekantoor geeft aan niet via SBR aan te kunnen leveren, wat nu?
  • Ik kan mijn SBR Jaarrekening niet voor de deadline aanleveren bij de bank, kan ik hiervoor uitstel krijgen?
  • Waar kan ik mijn geconsolideerde SBR Jaarrekening aanleveren?
  • Ik heb een brief ontvangen, maar welke SBR Jaarrekening moet ik aanleveren?
  • Hoe stel ik een SBR Jaarrekening op?
  • Hoe kan ik een SBR Jaarrekening aanleveren?
  • Wat heb ik nodig om een SBR Jaarrekening te kunnen opstellen?
  • Met welke systemen kan ik een SBR Jaarrekening verzenden?
  • Moet ik enkelvoudige cijfers of geconsolideerde cijfers aanleveren?
  • eHerkenning, dat heb ik niet (wil ik niet) wat nu?
  • Hoe kan ik een samengestelde rapportage aanleveren?
  • Ik heb een brief ontvangen van ABN AMRO, maar geen krediet meer bij hen. Wat nu?
Mijn Data, Mijn Business

Contact
Wij zijn bereikbaar van ma-vr
van 09.00 tot 17.00
085-1307282
support@mijndatamijnbusiness.nl
Klik hier om een vraag te stellen.